keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Välillä voi käydä näin...

Tänään olin shoppailemassa parhaan kaverini kanssa ja sain mukaani hienon laukun ja kaksi uutta reikää korviini. Näin voi hyvin käydä kun kaveri päättää ottaa uuden reijän korvaansa ja sitten saa ylipuhuttua. Eli minäkin sitten istahdin tuolille rohkeasti.

Olen hyvin tyytyväinen siitä. Nyt voin käyttää vielä enemmän korvakoruja! Nyt kun korvissa on neljä reikää kahden sijasta.

Ja tapasin sen naisen joka minun rakennekynteni minulle teki ja hän kertoi että oli yrittänyt minulle soittaa. Olen huomattavasti vahingossa sanonut numeroni väärin. Hyvä että tapasin hänet sillä hän muutti huoltoaikani. Välillä minullakin käy tuuri huomattavasti! (Pitää muistaa kontrolloida numeroni kun siellä käyn huollossa.)

Kohta BB alkaa!

Later!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti